Instame

Jag har också börjat med instagram nu, där heter jag whybat.
 
 
 
En av mina första bilder är från min födelsedag, som firades med en cigarr vid havet. Vi på bilden blev speciellt glada över att Padron cigars som är ett fint märke gillade bilden.
 
 
Såhär fint är det hemma hos mig där jag bor nu. Alltid när jag kommer till den här utsikten knäpper det till i mitt bröst och jag vet att allt är okej. Allt är som det ska. Havet här är som ett kalejdoskåp. Ett magiskt solnedgångsland där havet är miljoner av skiftande nyanser i ständig rörelse.
 
 
När jag var sängliggande en dag så målade jag en skvättros. Att måla rosor vill jag bli riktigt rysligt bra på. Och på att måla vatten. Så den här får pågå ett tag till, tills jag lärt mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0