Prideglädjetårar i en pool

Min familj har blivit med pool! Som det vattendjur jag höll jag på att kasta mig i vattnet med förkylning och allt när jag kom hem till mina föräldrar ikväll. Men det får vänta på att det åtminstone blir sol.

Igår när jag lyckats bli feberfri så gav jag mig iväg till prideparaden. Vi väntade vid Hornsgatan och när alla började klappa händerna till musiken och leendena så blev jag så rörd att tårarna rann innanför solglasögonen. Jag minns min första Pride och att det var läskigt för att någon slängde saker på oss. Men det är länge sedan nu, eller snarare det är alla de klappande händerna och kärlekfulla ansiktena sen nu. Och därför rann det alldeles lyckliga tårar ned för mina kinder.

Här är mitt otroligt fina nya köksfönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0