Torsdagstema - Morgon



Morgon ryktades vara temat för denna torsdag, men vart och hur och när det vet jag inte. Min bild är här i alla fall.

Den här morgonen var ett regndis och ett regnrusk. Men något jag tyckte lyste upp var artiklarna om 40 000 människor som samlats i Oslo och sjungit "Barn av regnbuen". När hat vänds till kärlek känns det som att vi människor är rätt ute. Det är kanske det kvinnan på min bild vilar i, att det finns kärlek som gror upp i trägolvets springor och asfaltens sprickor.

Kommentarer
Postat av: Ninna edgardh

Väldigt fin bild och text!

2012-04-27 @ 00:46:06
Postat av: sandra

Vilken härlig bild!

2012-04-27 @ 06:02:30
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Marcus

jag gillar't

2012-04-27 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0